اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان
 گروه سایبرے مهندس میرزابیگی

دریـــــافــت کـــــد

MP3 لینک دانلود
لینک دانلود تصویری





يک شبي مجنون نمازش را شکست

بي وضو در کوچه ليلا نشست



عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود



سجده اي زد بر لب درگاه او

پُر ز ليلا شد دل پر آه او



گفت يا رب از چه خوارم کرده اي

بر صليب عشق دارم کرده اي



جام ليلا را به دستم داده اي

وندر اين بازي شکستم داده اي



نيشتر عشقش به جانم مي زني

دردم از ليلاست آنم مي زني



خسته ام زين عشق،دل خونم نکن

من که مجنونم تو مجنونم نکن



مرد اين بازيچه ديگر نيستم

اين تو و ليلاي تو... من نيستم



گفت اي ديوانه ليلايت منم

در رگ پنهان و پيدايت منم



سالها با جور ليلا ساختي

من کنارت بودم و نشناختي



عشق ليلا در دلت انداختم

صد قمار عشق يکجا باختم



کردمت آواره صحرا نشد

گفتم عا قل مي شوي اما نشد



سوختم در حسرت يک يا ربت

غير ليلا بر نيامد از لبت



روز و شب او را صدا کردي ولي

ديدم امشب با مني گفتم بلي



مطمئن بودم به من سر مي زني

در حريم خانه ام در مي زني



حال اين ليلا که خوارت کرده بود

درس عشقش بي قرارت کرده بود



مرد راهش باش تا شاهت کنم

صد چو ليلا کشته در راهت کنم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 6 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:40 ] [ لیلی سواری ] [ ]
.: Weblog Themes By dokhmalepapa :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 7795
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

bahar22

كد پرواز پرندگان

فالنامه-<